تغییر مالکیت در مالیتور
انتقال حساب کاربری به شخص ثالث وجود ندارد و مسئولیت حساب کاربری با ثبت نام کننده است.
انتقال مودی امکان پذیر است.
انتقال مودی
مودی بعد از ثبت نام و خرید اعتبار، کد انتقال را از انتقال دهنده دریافت و وارد می کند، انتقال دهنده بعد از تایید منتظر تایید پشتیبان خواهد بود. بعد از تایید؛ مودی انتقال پیدا می کند.
در مواردی که حساب مبدا همکاری لازم جهت انتقال را انجام ندهد، مودی می تواند با نامه ای رسمی و ضمیمه کردن آگهی تاسیس (اشخاص حقوقی) و یا کارت ملی (اشخاص حقیقی) تقاضای انتقال دهد. از مالیتور با حساب کاربری مبدا تماس گرفته شده و پیگیری می شود، در صورت عدم همکاری نهایتا طبق درخواست مودی، انتقال توسط مالیتور انجام شده و همچنین ایمیل مبدا بسته خواهد شد. جهت فعال سازی مجدد نیاز به معرفی نامه از از دیگر مودی های حساب کاربری می باشد.
مراحل انتقال مودی
مقصد در مالیتور ثبت نام کرده و حداقل شارژ بسته 50 تایی خریداری نماید. (اگر تعداد فاکتور بیش از 50 عدد است؛ به اندازه فاکتورهای ایجاد شده، شارژ تهیه نمایید.)
مبدا از حساب کاربری، انتقال مودی، تب اول، انتقال مودی به دیگران،
مودی را انتخاب و پین کد می سازد. عدد 4 رقمی را در اختیار مقصد قرار می دهد.
مقصد از حساب کاربری خود، انتقال مودی، تب دوم، انتقال مودی از دیگران، شناسه ملی و پین کد دریافتی را ثبت می کند.
با پشتیبان 02182801803 برای تایید انتقال تماس بگیرید. پس از تایید پشتیبان، انتقال مودی انجام شده، شارژ های مصرف شده به مبدا برگردانده خواهد شد.