موضوع: نظر کاربر مالیتور
سلام وقت به خیر،ضمن تشکر ویژه از توجه شما و نکاتی که مطرح فرمودید.محتوای آموزشی به درخواست کاربران و برای این که با سهولت بیشتری مراحل را انجام دهند در این بخش ها قرار گرفته اند.معمولا کاربران به لینک های مجزا وارد نمیشوند برای دیدن آموزش ها. وهمچنین در زمان شغولی خطوط ،امکان این را دارید که در تلگرام برای همکاران ما پیغام بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.
کاربر ki*@*il.com
سلام و خداقوت: 2 تا نکته: اول: تشکر ویژه از پشتیبان(خیلی عالی) دوم: تعداد خطوط و پشتیبانی باید بیشتر بشه بنظرم سوم: ویدئوهای اموزشی، به لحاظ جایگذاری در موقعیت نامناسبی هست و خودکار پلی میشه(بهتر هست لینک و عنوان ویدئو در هر بخش مرتبط باشد و کاربر هروقت لازم بدونه، خودش وارد لینک بشه و ویدئو مشاهده کنه)