موضوع: تماس با پشتیبانی
وقت بخیر. جهت تماس با پشتیبانی با تلفن 02182801803 تماس بگیرید.
موفق و سربلند باشید
سلام نیاز به راهنمییتون دارم
سلام نیاز به راهنمییتون دارم09143***736
سلام/واقعا نباید این باگ هارو داشته باشید/ از صبح، هرچی تماس میگیریم، یک دقیقه پشت تلفن گویا میمونیم و بعد قطع میشه 0917***3550
متاسفانه از دیروز تا الان، فاکتورها، در حال استعلام هست/ هر صورتحساب به صورت خودکار بالای 20 بار استعلام گرفته شده/و ما نمیدونیم فاکتورها خطا دارند یا موضوع دیگری است/
سلام سه روزه صورتحساب ارسال کردم همش مینوسه در حال استعلام خب فاکتور که زمانش تموم شد تلفنتونم که مشکل داره نمیدونم جواب مشتریمو چی بدم.
وقت بخیر. در صورت اشغال بودن خط میتونید در تلگرام به پشتیبانی پیام دهید. در اسرع وقت به آن رسیدگی می شود.
صورتحساب ها در مهر ماه بعلت شلوغی سامانه با استعلام های طولانی روبرو بود و به مرور این ترافیک از سمت سامانه مودیان حل شد.
با سلام فاکتور شماره سریال 1000000180 درسیستم شما اعلام شده فاکتور بصورت دستی تایید و ارسال شده ولی فاکتور فوق در سامانه مودیان وجود ندارد مشکل از کجاست؟
وقت بخیر. تایید دستی رو باید وقتی استفاه نمایید که صورتحساب رو در کارپوشه دیده باشید. آموزش های ویدئویی و صوتی در صفحه ش وجود دارد. اگر صورتحساب در کارپوشه نیست. یعنی این صورتحساب ارسال نشده است. مجدد یک صورتحساب مشابه بسازید و ارسال کنید و منتظر بمانید تا بصورت اتوماتیک تایید سیستمی شود.
کاربر sh*@*il.com
لطفا با من تماس بگیرید