لطفا با من تماس بگیرید

  • تاریخ ثبت: 09:45 - 1402/12/20
  • آمار بازدید: 1033
  • تاریخ بروزرسانی: 14:12 - 1403/09/01

موضوع: تماس با پشتیبانی

کاربر sh*@*il.com

لطفا با من تماس بگیرید

پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر. جهت تماس با پشتیبانی با تلفن 02182801803 تماس بگیرید.

موفق و سربلند باشید

02182801803

کانال تلگرام

تاریخ: 09:47 - 1402/12/20
پاسخ کاربر ha*@*il.com

سلام نیاز به راهنمییتون دارم

تاریخ: 20:29 - 1403/07/08
پاسخ کاربر ha*@*il.com

سلام نیاز به راهنمییتون دارم09143***736

تاریخ: 20:37 - 1403/07/08
پاسخ کاربر ki*@*il.com

سلام/واقعا نباید این باگ هارو داشته باشید/ از صبح، هرچی تماس میگیریم، یک دقیقه پشت تلفن گویا میمونیم و بعد قطع میشه 0917***3550

تاریخ: 09:28 - 1403/07/10
پاسخ کاربر ki*@*il.com

متاسفانه از دیروز تا الان، فاکتورها، در حال استعلام هست/ هر صورتحساب به صورت خودکار بالای 20 بار استعلام گرفته شده/و ما نمیدونیم فاکتورها خطا دارند یا موضوع دیگری است/

تاریخ: 09:29 - 1403/07/10
پاسخ کاربر sh*@*il.com

سلام سه روزه صورتحساب ارسال کردم همش مینوسه در حال استعلام خب فاکتور که زمانش تموم شد تلفنتونم که مشکل داره نمیدونم جواب مشتریمو چی بدم.

تاریخ: 08:30 - 1403/07/18
پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر. در صورت اشغال بودن خط میتونید در تلگرام به پشتیبانی پیام دهید. در اسرع وقت به آن رسیدگی می شود.

صورتحساب ها در مهر ماه بعلت شلوغی سامانه با استعلام های طولانی روبرو بود و به مرور این ترافیک از سمت سامانه مودیان حل شد.

تاریخ: 07:12 - 1403/07/30
پاسخ کاربر yo*@*oo.com

با سلام فاکتور شماره سریال 1000000180 درسیستم شما اعلام شده فاکتور بصورت دستی تایید و ارسال شده ولی فاکتور فوق در سامانه مودیان وجود ندارد مشکل از کجاست؟

تاریخ: 11:51 - 1403/09/01
پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر. تایید دستی رو باید وقتی استفاه نمایید که صورتحساب رو در کارپوشه دیده باشید. آموزش های ویدئویی و صوتی در صفحه ش وجود دارد. اگر صورتحساب در کارپوشه نیست. یعنی این صورتحساب ارسال نشده است. مجدد یک صورتحساب مشابه بسازید و ارسال کنید و منتظر بمانید تا بصورت اتوماتیک تایید سیستمی شود.

تاریخ: 14:12 - 1403/09/01
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.