موضوع: صادرات
نه همه اعداد را دستی وارد کردم عدد اعشاری هم نداره
لطفا ردیف رو حذف بفرمایید. مجدد ردیف رو ایجاد کنید و صورتحساب را ارسال کنید تا مشکل برطرف شود.
عدد فیلد ارزش ریالی یک عدد رو کم زدید.
کاربر re*@*il.com
نه همه اعداد را دستی وارد کردم عدد اعشاری هم نداره