نه همه اعداد را دستی وارد کردم عدد اعشاری هم نداره

  • تاریخ ثبت: 14:01 - 1405/04/06
  • آمار بازدید: 4
  • تاریخ بروزرسانی: 14:12 - 1405/04/06

موضوع: صادرات

کاربر re*@*il.com

نه همه اعداد را دستی وارد کردم عدد اعشاری هم نداره

پاسخ کاربر پشتیبان

لطفا ردیف رو حذف بفرمایید. مجدد ردیف رو ایجاد کنید و صورتحساب را ارسال کنید تا مشکل برطرف شود.

عدد فیلد ارزش ریالی یک عدد رو کم زدید.

تاریخ: 14:04 - 1405/04/06
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.