وقت بخیر. در مالیتور محدودیتی برای شناسه ها وجود ندارد.
اگر خطا داشتید، اون خطا مربوط به سامانه مودیان است.
در مواقع که خطایی "شناسه کالا/خدمت با اطلاعات سامانه منطبق نیست" دریافت کرده اید باید موارد زیر را بررسی کنید.
کد شناسه کالا/خدمت خود را در سایت stuffid جستجو کنید.
اگر اکسلی که دریافت کردید خالی بود، یعنی کد شناسه شما اشتباه است و باید از شناسه دیگری در صورتحساب استفاده کنید.
اگر صورتحساب شما اصلاحی است نمی توانید در آن شناسه ای متفاوت با شناسه کالا/خدمتی که در صورتحساب اصلی بوده وارد کنید (برای تغییر شناسه باید صورتحساب قبلی را ابطال و صورتحساب جدید صادر کنید)
اگر شناسه اختصاصی گرفته اید باید صبر کنید در سامانه استاف آیدی قرار گیرد معمولا 3 هفته تا یک ماه زمان میبرد.
تاریخ: 22:43 - 1403/10/12
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.
کاربر an*@*il.com
سلام وقت بخیر در تاریخ 1403/10/11 یک شناسه عمومی خدمت صورت وضعیت وارد میشد ولی مالیتور قبول نمی کرد علت چیست؟؟؟؟