بعداز9بارارسال مکررودرصف انتظاربودن ارورداده که شناسه یکتادر…

  • تاریخ ثبت: 17:03 - 1403/01/18
  • آمار بازدید: 76
  • تاریخ بروزرسانی: 16:04 - 1403/04/03

موضوع: صف پردازش

کاربر mg*@*il.com

بعداز9بارارسال مکررودرصف انتظاربودن ارورداده که شناسه یکتادرست نیست درصوزتی که2تافاکتور ارسال کرده بودم چرا؟

پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر. چند وقتیه این خطا برای برخی از مودیان ظاهر میشه. به کارپوشه مراجعه کنید و ببینید شناسه یکتا غیر فعال نشده باشد یا مجدد اقدام به فعالسازی نمایید و صورتحساب رو ارسال نمایید اگر مجدد این خطا بود، کلید عمومی همین کلید خصوصی و یکتا رو دارید، مجدد در سامانه مودیان بارگزاری کنید و مجدد اقدام نمایید. اگر هیچ کدام نشد. مراحل دریافت کلید و شناسه یکتا رو مجدد برید و ارسال رو انجام بدید.

تاریخ: 17:47 - 1403/01/18
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.