موضوع: صف پردازش
وقت بخیر. چند وقتیه این خطا برای برخی از مودیان ظاهر میشه. به کارپوشه مراجعه کنید و ببینید شناسه یکتا غیر فعال نشده باشد یا مجدد اقدام به فعالسازی نمایید و صورتحساب رو ارسال نمایید اگر مجدد این خطا بود، کلید عمومی همین کلید خصوصی و یکتا رو دارید، مجدد در سامانه مودیان بارگزاری کنید و مجدد اقدام نمایید. اگر هیچ کدام نشد. مراحل دریافت کلید و شناسه یکتا رو مجدد برید و ارسال رو انجام بدید.
کاربر mg*@*il.com
بعداز9بارارسال مکررودرصف انتظاربودن ارورداده که شناسه یکتادرست نیست درصوزتی که2تافاکتور ارسال کرده بودم چرا؟