موضوع: سریال صورتحساب
وقت بخیر
پشتیبانی تلفنی و تلگرام در ساعات اداری هستش.
ارسال پیام در پیشخوان هم در تمامی ساعات پشتیبانی در دسترس است.
وقتی در صف است یعنی تعیین تکلیف نشده، مجدد نباید ارسال کرد.
صبور باشید نتیجه از طرف کارپوشه الام شود، در مالیتور نمایش داده می شود.
اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، در ساعات اداری تماس بگیرید.
کاربر am*@*il.com
اولی رو صبح ثبت کردم الان دیدم شماره صورتحساب تکراری شده،دوباره الان جدید ثبت کردم گفتم اون صورت حساب صبح دکه ارسال نشه. چرا مالیتور پشتیبان تلفنی جواب نمیده