موضوع: صف پردازش
سلام وقت بخیر، متاسفانه چند روزه پاسخ استعلام از سمت سامانه مودیان با تاخیر دریافت می شود. می توانید کارپوشه را با جستجوی شناسه مالیاتی هر 4 فاکتور چک کنید. شاید رفته باشد.
منوی لیست صورتحساب » ستون عملیات » افزودن شناسه مالیاتی (آیکن + قرمز رنگ) را انتخاب نمایید » شناسه های تولید شده 22 رقمی انتخاب کنید » با فشردن دکمه آبی، شناسه تولید شده را کپی کنید.
سپس وارد کارپوشه (سامانه مودیان) خود شوید. در قسمت صورتحساب ها، فروش داخلی، تب جستجو با شناسه مالیاتی، شناسه را جایگذاری و جستجو کنید. درصورت مشاهده کردن صورتحساب به مالیتور برگردید و ذخیره شناسه تولید شده را انجام دهید.
نکته: صورتحسابی که در کارپوشه مشاهده نشده را تایید دستی نکنید.
سامانه چک شده .در سامانه بارگذاری نشده هنوز
با این شرایط پس لازمه منتظر باشید. ممنون از صبوریتون.
کاربر sh*@*il.com
سلام خسته نباشید از دیروز فاکتور ارسال کردیم هنوز در سامانه بارگذاری نشده بالای 20 بار تلاش ناموفق داشته.علت چیست