موضوع: سریال صورتحساب
سلام وقت بخیر
زمانی که خطای شماره سریال مالیاتی صورتحساب تکراری است دریافت می کنید، به این معنی است که شماره سریال صورتحساب را تکراری وارد کردید و طبق قوانین سامانه مودیان، امکان ارسال صورتحساب با شماره سریال تکراری وجود ندارد.
برای اطمینان بیشتر هنگامی که با این خطا مواجه شدید کارپوشه سامانه مودیان رو چک بفرمایید و در صورت رویت صورتحساب در کارپوشه تایید دستی نمایید. ولی در صورتی که صورتحساب رو در کارپوشه مشاهده نکردید شماره سریال را تغییر داده و مجدد ارسال کنید.
مراحل تایید دستی کد مالیاتی صورتحساب در نرم افزار مالیتور در صورت مشاهده در سامانه مودیان:
منوی لیست صورتحساب » ستون عملیات » افزودن شناسه مالیاتی (آیکن + قرمز رنگ) را انتخاب نمایید » شناسه های تولید شده 22 رقمی انتخاب کنید » با فشردن دکمه آبی، شناسه تولید شده را کپی کنید.
سپس وارد کارپوشه (سامانه مودیان) خود شوید. در قسمت صورتحساب ها، فروش داخلی، تب جستجو با شناسه مالیاتی، شناسه را جایگذاری و جستجو کنید. درصورت مشاهده کردن صورتحساب به مالیتور برگردید و ذخیره شناسه تولید شده را انجام دهید.
نکته: صورتحسابی که در کارپوشه مشاهده نشده را تایید دستی نکنید.
موفق و سربلند باشید
کاربر va*@*il.com
صورت حساب من در سامانه مودیان ثبت شده ولی در سایت شما در قسمت ارسال نشده و با خطای زیر است مقدار فیلد «شماره مالیاتی صورتحساب» با اطلاعات سامانه منطبق نیست. آیا نیاز به پیگیری دارد؟