به اشتراک گذاری تجربه جهت اطلاع سایر کاربران محترم. صورتحساب…

  • تاریخ ثبت: 09:04 - 1403/12/13
  • آمار بازدید: 44
  • تاریخ بروزرسانی: 13:02 - 1403/12/13

موضوع: ارسال صورتحساب

کاربر ta*@*oo.com

به اشتراک گذاری تجربه جهت اطلاع سایر کاربران محترم. صورتحسابی از طریق مالیتور تولید و ارسال شد، پس از گذشت 2 روز در کارپوشه مشاهده نشد و امروز مجددا همان صورتحساب تولید و ارسال شد که بلافاصله در کارپوشه موجود گردید در حالی که از صورتحساب اولی هنوز خبری نیست!

پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر.

در بازه ی زمانی شنبه و یکشنبه صورتحساب ها در صف پردازش قرار گرفته اند ولی بعد از آن صورتحساب ها سریع شناسه 22 رقمی گرفته اند.

باید منتظر بمانید تا نتیجه استعلام صورتحساب از طرف کارپوشه شود.

اگر اطلاعات صورتحساب مثل تاریخ و شماره رو تغییر دادید و ارسال کردید، امکان داره اولی هم ثبت شود و دو تا شود.

اگر اطلاعات یکسان بوده، حتما خطای تکراری میدهد و میتوانید صورتحساب جدید در آن ثبت نمایید.

موفق و سربلند باشید

02182801803

کانال تلگرام

تاریخ: 09:22 - 1403/12/13
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.