سلام وقت به خیر، احتمالا شناسه یکتا شما غیر فعال شده است، در کارپوشه وارد بخش عضویت،شناسه یکتا حافظه مالیاتی شوید و مجدد کلید عمومی خود را بارگزاری کنید تا یکتا فعال شود.سپس صورت حساب خود را دوباره ارسال کنید.
تاریخ: 08:18 - 1403/02/12
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.
کاربر fe*@*il.com
سلام .صبح بخیر بعد از چندماه و ارسال های موفق فاکتورهای متعدد از دیروز پیام خطا میده (شناسه یکتا یا کلید خصوصی اشتباه است) لطفا راهنمایی بفرمایید.