سلام لطفا سریع تر بشه استعلام گرفت عالی میشه

  • تاریخ ثبت: 10:22 - 1405/04/07
  • آمار بازدید: 6
  • تاریخ بروزرسانی: 10:27 - 1405/04/07

موضوع:

کاربر ba*@*il.com

سلام لطفا سریع تر بشه استعلام گرفت عالی میشه

پاسخ کاربر پشتیبان

درود و احترام

لازم است صبور باشید تا جواب استعلام از طرف کارپوشه سامانه مودیان مشخص شود.

صورتحساب از سمت نرم افزار مالیتور ارسال شده و به صورت سیستمی از سامانه مودیان استعلام گرفته می شود. این اختلال از سمت سامانه مودیان می باشد و تا زمان دریافت پاسخ استعلام از کارپوشه سامانه مودیان باید صبوری کنید.

تاریخ: 10:27 - 1405/04/07
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.