موضوع: صف پردازش
سلام صورتحساب شما در صف پردازش است. لازمه صبوری کنین تا جواب استعلام بیاد. چند روز پاسخ ها دیر دریافت میشه. همچنین میتونین با شناسه مالیاتی در کارپوشه جستجو کنین. آموزش:
منوی لیست صورتحساب » ستون عملیات » افزودن شناسه مالیاتی (آیکن + قرمز رنگ) را انتخاب نمایید » شناسه های تولید شده 22 رقمی انتخاب کنید » با فشردن دکمه آبی، شناسه تولید شده را کپی کنید.
سپس وارد کارپوشه (سامانه مودیان) خود شوید. در قسمت صورتحساب ها، فروش داخلی، تب جستجو با شناسه مالیاتی، شناسه را جایگذاری و جستجو کنید. درصورت مشاهده کردن صورتحساب به مالیتور برگردید و ذخیره شناسه تولید شده را انجام دهید.
نکته: صورتحسابی که در کارپوشه مشاهده نشده را تایید دستی نکنید.
ای بابا دو تا فاکتورم کد نمی گیره باید شنبه به خریدار ارائه کنم چرا نرم افزار اینجوری کار میکنه؟
وقت بخیر.
پاسخ استعلام ها از کارپوشه دریافت نمی شود.
اگر مطمئن هستید در کارپوشه نیست. مجدد صورتحساب جدید ایجاد و ارسال کنید.
چون ارسال و استعلام ها الان مشکلی ندارند. فقط حدود 500 صورتحساب با مشکل دریافت استعلام روبرو هستند.
توجه کنید اگر صورتحساب تکراری شد یکی از آن ها را حذف کنید.
در حال حاضر این راهکار وجود دارد. در غیر اینصورت اگر صورتحساب صحیح باشد که برای شما صحیح است قطعا ثبت خواهد شد.
کاربر tf*@*il.com
سلام. بابا چرا آخر سالی سامانه اینجوری شده؟!!!!! 3 تا فاکتورم رفته در انتظار و تلاش ناموفق. باید پول بگیریم آخر سال از مشتری