موضوع: صف پردازش
وقت بخیر. جناب زکیان شما تقریبا 8 ماه هست عضو مالیتور هستید و بارها با پشتیبانی صحبت کرده اید. شماره های پشتیبانی و ساعات کاری در مالیتور رو اطلاع دارید و کانال تلگرام و پشتیبان تلگرامی هم وجود دارد. دور از انصاف است زمانی که به مشکلی برمیخورید کامنت های اینگونه بگذارید. از روز دوشنبه سامانه مودیان پاسخ استعلام و پاسخ خطا رو نمیدهد و کند جواب میدهد و اطلاع رسانی و پیام ها در کانال و نرم افزار قرار داده شده است و شما هم ساعت 11 همان روز دوشنبه صورتحساب با شماره تکراری فرستادید و طبیعتا این صورتحساب تایید نخواهد شد. 8 اسفند سال گذشته از این شماره استفاده کرده اید. یک صورتحساب جدید با شماره منحصر به فرد بسازید و ارسال کنید و منتظر نتیجه استعلام بمانید. این صورتحساب هم با اینکه 90 بار استعلام اتوماتیک شده است در نهایت خطا خواهد داد و تایید نمی شود. موفق باشید.
کاربر sa*@*il.com
بعد 8 روز هنوز به کارپوشه ارسال نشده اخه این چ وضع پشتیبانیه .تماس هم کسی جوابگو نیست