سلام و سپاس از شما ، لطفا در مورد ارسال کد پستی و کد شعبه (ه…

  • تاریخ ثبت: 22:30 - 1403/09/22
  • آمار بازدید: 51
  • تاریخ بروزرسانی: 08:35 - 1403/09/26

موضوع: کد شعبه خریدار

کاربر me*@*il.com

سلام و سپاس از شما ، لطفا در مورد ارسال کد پستی و کد شعبه (هردو به صورت توامان) در قسمت خریدار که البته حقوقی می باشد ، به سامانه مودیان من را راهنمایی بفرمایید . متاسفانه خریدار من ،در زمان دریافت صورت حساب جزییات فروش که در کارپوشه درج میگردد بسیار اصرار دارد حتما کد شعبه و کدپستی درج گردد. من هنوز با سامانه شما شروع به همکاری نکردم اگر سامانه شما دارای این خدمات می باشد ، لطفا راهنمایی بفرمایید .

پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر

بله امکان ارسال وجود دارد و قطعا یکجا ارسال می شود. مراحل میز کار رو انجام دهید. ویدئوهای آموزشی و نکاتی که در هر بخش وجود دارد را مشاهده فرمایید.

در مالیتور امکان ثبت کد شعبه برای مشتری و مودیان امکان پذیر است.

برای ثبت کد شعبه برای مشتری باید وارد حساب کاربری خود در مالیتور شوید به تعاریف اولیه » مشتریان » عملیات » گزینه تعیین شعبه را انتخاب کند. و یا در هنگام ثبت صورتحساب در بخش کد شعبه تایپ کرده و اینتر بزنید.

نکات ثبت کد شعبه:
کد شعبه رشته عددی 4 رقمی است.
دقت داشته باشید که ضروری است در صورتحساب کد پستی همان شعبه را وارد کنید، در غیر این صورت باز هم صورتحساب به شعبه مرکزی ارسال می شود.

تاریخ: 22:38 - 1403/09/22
پاسخ کاربر me*@*il.com

سپاسگزارم از پاسختون ، ولی به نظرم متوجه سوال من نشدید ، خریدار من که (شرکت مخابرات ایران - منطقه تهران) است ؛ میخواهد ، کد شعبه به همراه کد پستی هر دو توامان و در جایگاه مخصوص خود ، در (صورت جزییات) که در کارپوشه سامانه مودیان از طرف شما ارسال میشود را رویت کند . و از من پرینت کارپوشه را مطالبه میکند با مشخصاتی که ذکر شد.

تاریخ: 13:59 - 1403/09/23
پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر. در خدمتتون هستیم.

دوست عزیز بنده متوجه دغدغه و سوال شما شدم و توضیحات و آموزش ها رو خدمتتون ارسال کردم.

در مالیتور امکان ثبت شعبه وجود دارد. شما مودی خودتون رو اضافه نکرده اید و طبیعتا ثبت مشتری و صورتحساب رو هم انجام نداده اید. مراحل رو طبق آموزش ها انجام دهید. 3 صورتحساب رایگان هم دارید که میتوانید با آن ها صورتحساب خودتون رو ارسال نمایید.

در صورتی که هنوز فکر میکنید نیاز به توضیحات بیشتر دارید، در ساعات اداری با پشتیبانی تماس بگیرید.

موفق و سربلند باشید

02182801803

کانال تلگرام

تاریخ: 14:34 - 1403/09/23
پاسخ کاربر me*@*il.com

بسیار سپاسگزارم از لطف و پیگیری و پاسخ حضرتعالی ، به روی چشم انجام میدم بعد اگر سوال و مشکل من پابرجا بود حتما در وقت اداری خدمت همکارانتان تماس میگیرم .

تاریخ: 14:58 - 1403/09/23
پاسخ کاربر پشتیبان

در خدمت هستیم.

تاریخ: 08:35 - 1403/09/26
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.