موضوع: ابطالی
وقت بخیر. خداقوت
در لیست صورتحساب ها فیلتر تاریخ رو از تاریخ مد نظر قرار داده و سرچ کنید. صورتحساب ی حذف نمی شود.
در کارپوشه هم طبق شناسه سرچ کنید و یا فیلتر تاریخ رو اعمال کنید.
سلام . چرا تخفیف روز حسابدار اعمال نمی گردد . ممنون
با سلام فلیتر کردم چون باید در بازه زمانی برم خیلی فاکتور من ارسال کردم ممنون
اگر شماره سریال را میدانید از میز کار در مالیتور سرچ کنید.
وقت بخیر.
تخفیف روی پلن 100 تایی و یکساله اعمال شده است و نیازی به کار خاصی نیست و تا ساعات پایانی امروز برقرار است.
سلام . خدا قوت گفتید سرچ کنید تو ی میز کار ولی شماره هم داشتیم پیدا نشد .. راهنمایی بفرمایید .. خیلی جالبه ما به ترتیب شماره فاکتور داریم ولی این فاکتور 1000000006 در لیست موجود نیست در همان تاریخ و ساعت
وقت بخیر. نه اینطور نیست شماره سریال شما به ترتیب نیست و بهم ریخته است. صورتحساب های اصلی رو با 1 آغاز کردید و ابطالی و اصلاحی رو با 2 و بعد مجدد اصلی رو با 2 آغاز کردید. همچنین ابتدا فاکتور اردیبهشت امسال رو ارسال کردید بعدش اسفند پارسال و بعدش آبان امسال و بعدش شهریور و مرداد.
صورتحسابی که در کارپوشه وجود دارد را می توانید طبق شناسه هم در میز کار دنبال بگردید.
در صورتی که صورتحساب را پیدا نکردید، فردااکسل کارپوشه را برای همکاران پشتیبانی تلگرام کنید تا بررسی شود.
کاربر fa*@*il.com
با سلام ... خدمت همکاران محترم مالیتور . سوال . در سال 1402 دوره زمستان فاکتوری به تاریخ 1402/12/22 ارسال کردیم الان با توجه به قانون جدید دارایی تحت عنوان سقف مجاز فروش این فاکتور در لیست فاکتور های ارسالی مشاهده نمی شود . در صورتی که از همین رابط فاکتور ارسال گردیده است . چگونه می توانم فاکتور ارسالی را در لیست پیدا کنم. تماس تلفنی گرفتم پاسخی دریافت نکردم . لطفا مرا راهنمایی نمایید .با سپاس