سلام. حقیقتا ایرادها تمامی ندارد. من تمام ایرادها را برطرف ک…

  • تاریخ ثبت: 10:56 - 1403/03/16
  • آمار بازدید: 125
  • تاریخ بروزرسانی: 11:40 - 1403/03/17

موضوع: آموزش مشمولیت

کاربر ov*@*il.com

سلام. حقیقتا ایرادها تمامی ندارد. من تمام ایرادها را برطرف کردم، ولی همچنان پیام میدهد که: 1- شناسه یکتا یا کلید خصوصی مودی اشتباه است. لطفا مراحل دریافت csr را مجدد چک نمایید. وقتی به قسمت تعاریف اولیه، مودیان، مراجعه میکنم، میگوید کلیدها صحیح است. در سامانه مالیاتی هم وضعیت شناسه یکتا درست و فعال است. دیگر واقعا نمیدانم چی چیزی و کجا را باید درست کنم؟

پاسخ کاربر پشتیبان

سلام مجدد، دوست عزیز حقیقتا شما به مواردی که خدمتتان عرض می شود توجهی ندارید.و گرنه هیچ ایراد غیر قابل حلی وجود ندارد.پرونده مودی شما طبق گفته خودتان عدم مشمولیت هست و در حال ارسال فاکتور با نرخ ده درصد هستید، طبیعی است که ارسال نشود و سه روز پیش خدمت شما اعلام شده که این مورد را بررسی کنید. اگر به آموزش ها و نکات توجه می کردید یا مقالات را مورد مطالعه قرار می دادید می توانستید ایرادات برطرف کنید.

تاریخ: 11:48 - 1403/03/16
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.