پشتیبانی ضعیف متاسفانه.کاش شمارهتلفنی برای ارتباط داشتین

  • تاریخ ثبت: 19:09 - 1403/11/12
  • آمار بازدید: 66
  • تاریخ بروزرسانی: 18:13 - 1403/11/13

موضوع: نظرات مشتریان

کاربر yo*@*il.com

پشتیبانی ضعیف متاسفانه.کاش شمارهتلفنی برای ارتباط داشتین

پاسخ کاربر yo*@*il.com

صورتحساب در صف به چه دلیلی است ؟؟

تاریخ: 19:10 - 1403/11/12
پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر.

چه مواقع فاکتور در صف پردازش است:

وقتی در حساب کاربری، در لیست صورتحساب قسمت عملیات آیکن ساعت مشاهده می کنید و در پرینت صورتحساب نوشته درصف پردازش، لازم است صبور باشید تا جواب استعلام مشخص شود. از سمت نرم افزار مالیتور به صورت سیستمی استعلام گرفته می شود.


نکته: در صورتی که در سامانه مودیان و کارپوشه خود صورتحساب را مشاهده کردید می توانید به صورت دستی کد مالیاتی صورتحساب مورد نظر که در مالیتور ثبت کردید و در صف پردازش می باشد ثبت کنید ولی قبلا حتما در کارپوشه خود مشاهده کرده باشید.

تاریخ: 19:18 - 1403/11/12
پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر.

برای چه مورد یا مواردی نیاز به پشتیبانی داشتید! و دریافت نکردید؟

خدا رو شکر چندین صورتحساب موفق هم دارید و با روال کار مالیتور آشنا هستید.

در صورتی که تمایل دارید بصورت تلفنی پشتیبانی دریافت نمایید در ساعات اداری تماس بگیرید. همکاران ما برای صحبت با شما آماده هستند.

موفق و سربلند باشید

02182801803

کانال تلگرام

تاریخ: 19:22 - 1403/11/12
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.