سلام یکی از مشتریان من قسمت تغییر مودی می زنم نمی یاد

  • تاریخ ثبت: 14:52 - 1403/09/29
  • آمار بازدید: 32
  • تاریخ بروزرسانی: 10:13 - 1403/10/01

موضوع: تغییر مودی

کاربر ma*@*il.com

سلام یکی از مشتریان من قسمت تغییر مودی می زنم نمی یاد

پاسخ کاربر پشتیبان

سلام وقت بخیر

مودی تکراری:

در مواقعی که مودی تکراری باشد یعنی شخص مودی یا شرکت اطلاعات خود در مالیتور ثبت کرده و در حساب کاربری دیگر موجود می باشد.
در صورت نیاز می توانید مودی خود را انتقال دهید که مراحل آن به شرح زیر است:
مراحل انتقال مودی :
1.ابتدا در حساب کاربری مبدا، قسمت حساب کاربری، انتقال مودی، انتقال مودی به دیگران، برای انجام انتقال مودی پین کد میسازید.
2. در حساب کاربری مقصد، حساب کاربری، انتقال مودی، انتقال مودی از دیگران، شناسه ملی مودی (شناسه اقتصادی مودی در صورت حقیقی بودن) و پین کد را وارد می کنید.
3. در حساب کاربری مبدا، منو حساب کاربری، انتقال مودی، لیست درخواست ها تایید می کنید.
4.سپس به پشتیبان اطلاع می دهید که تایید نهایی را انجام دهد.
"در ضمن در حساب مقصد حداقل یک بسته 50 تایی تهیه بفرمایید، اگر تعداد صورتحساب ها بیش از 50 عدد باشد باید به تعداد آن بسته تهیه کنید."
(به تعداد فاکتور ارسال شده در حساب کاربری مقصد، شارژ از آن کم می شود و به حساب مبدا برمی گردد)

تاریخ: 18:11 - 1403/09/29
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.