من 3 بار هست دارم تکرار میکنم فرآیند استعلام را ولی همچنان ا…

  • تاریخ ثبت: 16:13 - 1404/07/04
  • آمار بازدید: 59
  • تاریخ بروزرسانی: 12:10 - 1404/07/05

موضوع: شناسه کالا و خدمت

کاربر sf*@*il.com

من 3 بار هست دارم تکرار میکنم فرآیند استعلام را ولی همچنان این خطا رامیده : صورتحساب شما در صف پردازش قرار دارد. لطفا صبور باشید.

پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر

لطفا صبور باشید در حال حاضر صورتحساب شما در صف انتظار از طرف کارپوشه هستش.

استعلام سیستمی تا حصول نتیجه انجام می شود.

تاریخ: 16:28 - 1404/07/04
پاسخ کاربر sf*@*il.com

27 دقیقه تا استعلام بعدی ( 10 تلاش ) این طبیعی هست یا مشکلی هست ؟ اگر چک کنید ممنون‌ میشم

تاریخ: 17:09 - 1404/07/04
پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر

شناسه کالا و خدمت رو اشتباه انتخاب نموده اید و نرخ آن غلط است. لطفا خطا رو رفع و مجدد ارسال نمایید.

تاریخ: 19:04 - 1404/07/04
پاسخ کاربر sf*@*il.com

وقتتون بخیر این پیام شماست که علت خطا را گفتین : شناسه کالا و خدمت رو اشتباه انتخاب نموده اید و نرخ آن غلط است. لطفا خطا رو رفع و مجدد ارسال نمایید. شناسه کالا و خدمت را عوض کردم و گفتین نرخ آن غلط است متوجه نشدم منظورتون چیه که گفتین نرخ غلط است ؟

تاریخ: 22:15 - 1404/07/04
پاسخ کاربر پشتیبان

سلام وقت بخیر

طی تماس تلفنی بررسی های لازم انجام و راهنمایی شدید.

در مواقع که خطایی "شناسه کالا/خدمت با اطلاعات سامانه منطبق نیست" دریافت کرده اید باید موارد زیر را بررسی کنید.
کد شناسه کالا/خدمت خود را در سایت stuffid جستجو کنید.
اگر اکسلی که دریافت کردید خالی بود، یعنی کد شناسه شما اشتباه است و باید از شناسه دیگری در صورتحساب استفاده کنید.
اگر صورتحساب شما اصلاحی است نمی توانید در آن شناسه ای متفاوت با شناسه کالا/خدمتی که در صورتحساب اصلی بوده وارد کنید (برای تغییر شناسه باید صورتحساب قبلی را ابطال و صورتحساب جدید صادر کنید)

موفق و سربلند باشید

02182801803

کانال تلگرام

تاریخ: 08:20 - 1404/07/05
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.