موضوع: شناسه کالا و خدمت
وقت بخیر
لطفا صبور باشید در حال حاضر صورتحساب شما در صف انتظار از طرف کارپوشه هستش.
استعلام سیستمی تا حصول نتیجه انجام می شود.
27 دقیقه تا استعلام بعدی ( 10 تلاش ) این طبیعی هست یا مشکلی هست ؟ اگر چک کنید ممنون میشم
وقت بخیر
شناسه کالا و خدمت رو اشتباه انتخاب نموده اید و نرخ آن غلط است. لطفا خطا رو رفع و مجدد ارسال نمایید.
وقتتون بخیر این پیام شماست که علت خطا را گفتین : شناسه کالا و خدمت رو اشتباه انتخاب نموده اید و نرخ آن غلط است. لطفا خطا رو رفع و مجدد ارسال نمایید. شناسه کالا و خدمت را عوض کردم و گفتین نرخ آن غلط است متوجه نشدم منظورتون چیه که گفتین نرخ غلط است ؟
سلام وقت بخیر
طی تماس تلفنی بررسی های لازم انجام و راهنمایی شدید.
موفق و سربلند باشید
کاربر sf*@*il.com
من 3 بار هست دارم تکرار میکنم فرآیند استعلام را ولی همچنان این خطا رامیده : صورتحساب شما در صف پردازش قرار دارد. لطفا صبور باشید.