سلام افتضاحید

  • تاریخ ثبت: 22:48 - 1403/10/12
  • آمار بازدید: 50
  • تاریخ بروزرسانی: 12:38 - 1403/10/13

موضوع: کاربران

کاربر sa*@*il.com

سلام افتضاحید

پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر.

دوست عزیز کلیدهای شما اشتباه است.

مراحل رفع خطای کلیدها اشتباه است:

در مواقع که خطایی " خطای کلیدها اشتباه " است دریافت کرده اید، لازم است موارد زیر بررسی و رفع گردد.
1. امکان بازیابی کلید خصوصی وجود ندارد و لازم است مسیر را درست سپری کنید.
2. لازم است کلید عمومی را به صورت فایل txt در بخش عضویت سامانه مودیان وارد کنید و شناسه یکتا دریافت کنید.
3. شناسه یکتا (شش کاراکتری) و کلید خصوصی (با Begin و End) را در نرم افزار واسط مالیتور، قسمت تعاریف اولیه » مودیان قرار داده و ذخیره نمایید.
4. اگر همچنان خطای کلید ها اشتباه است حتما در مسیر اشتباهی صورت گرفته و از یک سلسه کد نیستد. مجدد فرایند ها رو چک بفرمایید و مراحل طی کنید.

مشاهده آموزش دریافت شناسه یکتا از کارپوشه

و پس از مرحله کلیدها، شارژ خود را به مودی انتقال دهید و باقی مراحل در میز کار وجود دارد.

سوالی بود در خدمتیم.

از اینکه مالیتور رو بعنوان نرم افزار واسط انتخاب نموده اید سپاسگزاریم.

ما رو به دوستان خود معرفی کنید و برای اطلاع از آخرین اطلاعیه های سامانه مودیان عضو کانال تلگرامی مالیتور شوید.

02182801803

لینک کانال تلگرام

تاریخ: 22:54 - 1403/10/12
پاسخ کاربر sa*@*il.com

سلام من چه جوری ثبت صورتحساب کنم؟ انتقال شارژ کنم؟پیغام مودی pin فعال امکان پذیر نیست؟

تاریخ: 23:19 - 1403/10/12
پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر.

شما اشتباهه pin برای انتقال مودی ساخته بودید که حذف شده.

بنده 1 شارژ به مودی تون انتقال دادم. مشکلی ندارد.

مراحل انتقال شارژ

1.در حساب کاربری خود منوی حساب کاربری، انتقال شارژ وارد شوید.
2. تعداد شارژ مورد نظر را وارد و مودی را انتخاب نمایید.
3.روی دکمه سبز رنگ انتقال کلیک کرده تا شارژ به مودی مورد نظر انتقال پیدا کند.

تاریخ: 23:24 - 1403/10/12
پاسخ کاربر sa*@*il.com

سلام پیغام های الکی میده .پیغام واحد اندازه گیری میده من نمیبینم

تاریخ: 23:30 - 1403/10/12
پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر

سیستم پیغام الکی نمیدهد مگر اینکه شما انتظار الکی داشته باشید. کلیدهاتون اشتباهه و به جواب ها دقت نمیکنید. انتقال شارژ رو انجام نمیدهید و صورتحساب ایجاد و یهو میخواهید ارسال کنید بدون اینکه آیتمی، مشتری، نوع صورتحسابی و ... انجام داده باشید. هر کاری یه روال و قانون مشخصی دارد.

لطفا ویدئوهای آموزشی رو مشاهده و همچنین نکات رو مطالعه بفرمایید. سوالی داشتید همکاران بخش پشتیبانی در ساعات اداری پاسخگوی شما هستند.

موفق و سربلند باشید

02182801803

کانال تلگرام

تاریخ: 23:36 - 1403/10/12
پاسخ کاربر sa*@*il.com

سلام کسی نیست منو راهنمایی کنه پیغام های الکی میده؟؟؟؟؟؟

تاریخ: 23:38 - 1403/10/12
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.