سلام ، اولین صورتحساب ارسالی برای شرکت سیکا ****** در صفه و …

  • تاریخ ثبت: 19:53 - 1403/10/08
  • آمار بازدید: 92
  • تاریخ بروزرسانی: 08:29 - 1403/10/09

موضوع: در صف پردازش

کاربر kh*@*il.com

سلام ، اولین صورتحساب ارسالی برای شرکت سیکا ****** در صفه و ارسال نمیشه..آیا شلوغه سایت یا مشکلی داره صورتحساب

پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر.

جناب خسروی منتظر پاسخ از سمت سامانه مودیان بمانید.

تاریخ: 20:16 - 1403/10/08
پاسخ کاربر kh*@*il.com

سلام صورتحساب خطای "مقدار فیلد «شناسه کالا/خدمت» با اطلاعات سامانه منطبق نیست." میزنه ..از کجا متوجه بشیم کدوم ردیف صورتحسابه؟؟

تاریخ: 21:33 - 1403/10/08
پاسخ کاربر kh*@*il.com

تمام شناسه ها اختصاصی و از سایت stuffid کپی شدن اینجا، باز خطا میده..یعنی مجدد تک به تک ردیفهای صورتحساب باید بررسی بشه؟

تاریخ: 21:43 - 1403/10/08
پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر.

در مواقع که خطایی "شناسه کالا/خدمت با اطلاعات سامانه منطبق نیست" دریافت کرده اید باید موارد زیر را بررسی کنید.

کد شناسه کالا/خدمت خود را در سایت stuffid جستجو کنید.

اگر اکسلی که دریافت کردید خالی بود، یعنی کد شناسه شما اشتباه است و باید از شناسه دیگری در صورتحساب استفاده کنید.

اگر صورتحساب شما اصلاحی است نمی توانید در آن شناسه ای متفاوت با شناسه کالا/خدمتی که در صورتحساب اصلی بوده وارد کنید (برای تغییر شناسه باید صورتحساب قبلی را ابطال و صورتحساب جدید صادر کنید)

اگر شناسه اختصاصی گرفته اید باید صبر کنید در سامانه استاف آیدی قرار گیرد معمولا 3 هفته تا یک ماه زمان میبرد.

تمامی موارد بالا رو برای تمامی ردیف های صورتحساب بررسی و انجام دهید.

موفق و سربلند باشید

02182801803

کانال تلگرام

تاریخ: 21:37 - 1403/10/08
پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر.

دوست عزیز خطا از سمت سامانه مودیان است و متاسفانه سامانه مشخص نمی کند خطا برای کدام یک از 17 ردیف شما می باشد.

تک تک شناسه ها در سایت استاف آیدی چک و بررسی کنید.

اگر به شناسه ها مطمئن هستید در زمان دیگری ارسال رو انجام بدهید و در نهایت اگر تمامی شناسه ها در استاف آی دی بود با پشتیبانی مالیات تماس بگیرید و شناسه ها را اعلام تا مشکل آن را حل کنند. و یا اگر زمان بر شد از شناسه های دیگری استفاده کنید.

تاریخ: 21:56 - 1403/10/08
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.