موضوع: در صف پردازش
وقت بخیر.
جناب خسروی منتظر پاسخ از سمت سامانه مودیان بمانید.
سلام صورتحساب خطای "مقدار فیلد «شناسه کالا/خدمت» با اطلاعات سامانه منطبق نیست." میزنه ..از کجا متوجه بشیم کدوم ردیف صورتحسابه؟؟
تمام شناسه ها اختصاصی و از سایت stuffid کپی شدن اینجا، باز خطا میده..یعنی مجدد تک به تک ردیفهای صورتحساب باید بررسی بشه؟
وقت بخیر.
کد شناسه کالا/خدمت خود را در سایت stuffid جستجو کنید.
اگر اکسلی که دریافت کردید خالی بود، یعنی کد شناسه شما اشتباه است و باید از شناسه دیگری در صورتحساب استفاده کنید.
اگر صورتحساب شما اصلاحی است نمی توانید در آن شناسه ای متفاوت با شناسه کالا/خدمتی که در صورتحساب اصلی بوده وارد کنید (برای تغییر شناسه باید صورتحساب قبلی را ابطال و صورتحساب جدید صادر کنید)
اگر شناسه اختصاصی گرفته اید باید صبر کنید در سامانه استاف آیدی قرار گیرد معمولا 3 هفته تا یک ماه زمان میبرد.
تمامی موارد بالا رو برای تمامی ردیف های صورتحساب بررسی و انجام دهید.
موفق و سربلند باشید
وقت بخیر.
دوست عزیز خطا از سمت سامانه مودیان است و متاسفانه سامانه مشخص نمی کند خطا برای کدام یک از 17 ردیف شما می باشد.
تک تک شناسه ها در سایت استاف آیدی چک و بررسی کنید.
اگر به شناسه ها مطمئن هستید در زمان دیگری ارسال رو انجام بدهید و در نهایت اگر تمامی شناسه ها در استاف آی دی بود با پشتیبانی مالیات تماس بگیرید و شناسه ها را اعلام تا مشکل آن را حل کنند. و یا اگر زمان بر شد از شناسه های دیگری استفاده کنید.
کاربر kh*@*il.com
سلام ، اولین صورتحساب ارسالی برای شرکت سیکا ****** در صفه و ارسال نمیشه..آیا شلوغه سایت یا مشکلی داره صورتحساب