سلام من فاکتورم شامل 20 ردیفه چطوری باید با اکسل وارد کنم که…

  • تاریخ ثبت: 16:22 - 1402/09/27
  • آمار بازدید: 14
  • تاریخ بروزرسانی: 16:22 - 1402/09/27

موضوع:

کاربر op*@*il.com

سلام من فاکتورم شامل 20 ردیفه چطوری باید با اکسل وارد کنم که همه این بیست ردیف در یک فاکتور باشه

پاسخ کاربر پشتیبان

وقت بخیر. ردیف های اکسل رو تکمیل کنید. شماره سریال، تاریخ، مشتری و یکسری فیلدها که مربوط به کالا نیست یکسان باشد، ردیف داخل فاکتور ساخته می شود به هر تعداد که باشد.

تاریخ: 16:26 - 1402/09/27
برای ثبت پاسخ، ابتدا باید وارد سایت شوید. از اینجا کلیک کنید.